Heb jij al eens gebruik gemaakt van adverteren op LinkedIn? Zo niet, dan zou je de mogelijkheden eens moeten bekijken. LinkedIn is namelijk een uitstekend platform voor B2B-bedrijven om op te adverteren. Heb je al weleens adverteren op LinkedIn uitgetest? Maar werkte het niet voor je? Dan heb je het mogelijk op de verkeerde manier aangepakt. Ook LinkedIn vraagt namelijk om een bepaalde strategie en uitvoering om effectief te adverteren. Wanneer je hier niet de kennis en ervaring voor hebt, is het vaak beter om een expert in te schakelen om je te helpen. Meer hierover vertellen we je graag in dit artikel.
Expert voor je advertenties
Laten we eerst eens vertellen waarom je als B2B-bedrijf zou moeten adverteren op LinkedIn. We zeggen nu met opzet ‘als B2B-bedrijf’, omdat het vooral voor deze bedrijven interessant is. Dit komt doordat je managers, ondernemers en eigenlijk vrijwel alle andere functies van bedrijven kunt targeten met je advertenties. Richt jij je met je bedrijf op marketingmanagers? Dan kun je heel gericht op deze doelgroep adverteren. Op deze manier kun je e-mailadressen en telefoonnummers genereren van deze doelgroep. LinkedIn is een van de weinige platforms waarop dat kan. En helaas zijn de kosten hiervan ook vrij hoog. Althans, wanneer je zelf weinig kennis hebt om het in te zetten. We raden dan ook aan om hulp te vragen bij een expert. Zij weten exact hoe je dit soort advertenties moet inrichten, en hoe je zo goedkoop mogelijk kunt adverteren. En dat kan je al snel veel kosten besparen.